Welcome to Miami bitch

23 februari 2024 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Hallo daar, blog nummer 2.

In het vliegtuig hadden we WiFi, dat komt natuurlijk mooi uit als je voordeur in de knel zit 😂. Dit is overigens helemaal goed gekomen dankzij Diego en Rebel!

De foto is gemaakt in de Uber onderweg naar het hotel.

Aangekomen bij het hotel zien we regenboog vlaggen hangen, oké altijd goed als iedereen welkom is. Maar wat blijkt, het is een hetero friendly hotel, ik snap dat je niet weet wat dat precies inhoud, dat wist ik namelijk ook niet. Ik zal je een kleine voorstelling geven, schilderijen van naakte mannen (ook met z’n drieën bij elkaar), een travestiet achter de balie, ohja en vergeet het pakje condooms op het nachtkastje niet. Je snapt natuurlijk wel dat wij daar niet echt tussen passen 🤣.

Goed, het was dus een vrij smerig hotel, vooral als je een tissue opgepropt achter de tv ziet liggen, dan moet je er voor je eigen bestwil maar vanuit gaan dat iemand zijn neus hierin heeft gesnoten. Hahahaha. We waren erg moe van de reis en al bijna 24 uur wakker, dus we lagen rond 21:30 in bed. 03:30 Nederlandse tijd. De tv stond aan maar deze viel ineens uit, wat denk je, geen internet meer op de kamer, telefoon en tv uitgevallen dus maar vroeg gaan slapen. Om 03:30 werden we wakker van enorm veel licht, het internet deed het weer en de tv sprong aan, dat was een korte nacht dus.. Gelukkig sliepen we hier maar 1 nacht.

Jouw reactie