Inter Miami met Beckham & Will Smith

24 februari 2024 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Na een paar heerlijke uren op het strand en een (afschuwelijk dure) lunch zijn we met de Uber naar Ford Lauderdale gereden. Net voordat we de Uber ingingen kwam Nigel erachter dat hij het slot van zijn rugzak niet meer open kreeg… De code van het cijferslot deed het niet meer. Het is een uur rijden dus een goed moment om dit even te fixen. Na weet ik het hoeveel pogingen ging ik het op geluid en gevoel doen en binnen een minuut was de tas gelukkig weer open 😂. Een heerlijke hotelkamer met een goed bed maakte het van de vorige dag weer helemaal goed. Even douchen en omkleden en op naar het Inter Miami stadion!! Blijkbaar was dit de eerste wedstrijd van het seizoen dus de eerste 10.000 bezoekers kregen een gratis sjaal en handdoekje. Er waren allemaal spelletjes te doen waar je wat kon winnen zoals een zonnebril, David weet wel hoe je zoiets organiseert gelukkig. We hadden mooie plekken, na de warming up werd Suarez gepresenteerd omdat het zijn eerste wedstrijd was, vuurwerk en al. Voor het voetbal hoef je niet te gaan want pff wat zijn ze slecht maar de ervaring is top!! 🤣

Jouw reactie