Cuba

27 februari 2024 - Miami, Florida, Verenigde Staten

In de ochtend lekker ontbeten en weer onderweg naar downtown Miami. Ingecheckt in het hotel en naar de hop on hop off bus, binnen 2 uur zie je de hele stad, wat een uitzichten en wat een gebouwen, en dat met een heerlijke zon en lekkere temperatuur. Bij de laatste stop zijn we uitgestapt.
Meet little Havana: kippen op de straat, overal muziek en de geur van sigaren. Je komt echt een heel ander land binnen. We zijn bij elk sigaren tentje wel binnen geweest en moesten natuurlijk ook een dikke klapper kopen om vervolgens met Cubaanse koffie op te roken. Mij niet gezien natuurlijk, maar zo’n bakkie koffie moet je wel geproefd hebben. Na 4 bakkies koffie en een joekel van een sigaar was recht lopen niet echt meer mogelijk 🤣🤣. Best grappig om iemand die nooit drinkt te zien zwengelen over de straten.

Toen we even later in de hotel kamer kwamen keken we onze ogen uit, wat een high tech hotel zeg. Met de iPad kan je alles besturen, van de lichten, tot de tv, de gordijnen noem maar op. Heerlijk om hier 2 nachten te mogen vertoeven.

1. Petra:
    28 februari 2024